INSTYTUT NAUK BIOLOGICZNYCH

Uniwersytet w Siedlcach

  • dr Barbara Patoleta – przewodnicząca,
  • dr hab. Dorota Czeszczewik, prof. uczelni,
  • dr hab. Sylwia Goławska, prof. uczelni,
  • dr hab. Elżbieta Kondera, prof. uczelni,
  • dr hab. Katarzyna Ługowska, prof. uczelni,
  • dr hab. Joanna Mitrus, prof. uczelni,
  • dr Paweł Czerniewicz,
  • dr Małgorzata Piechota,
  • Angelika Kuć – studentka kierunku Biologia II stopnia,
  • Nina Orzęcka – studentka kierunku Biologia sądowa I stopnia.

Rada interesariuszy przy Instytucie Nauk Biologicznych

Do zadań zespołu ds. programów studiów należy:

  • projektowanie zmian w programach studiów, studiów podyplomowych i innych form kształcenia,
  • analiza zgodności koncepcji kształcenia prowadzonych kierunków studiów z misją i strategią Uniwersytetu w Siedlcach,
  • opiniowanie nowo tworzonych programów studiów, studiów podyplomowych i innych form kształcenia,
  • analiza zgodności koncepcji kształcenia i sylwetek absolwentów z potrzebami otoczenia społeczno-gospodarczego i rynku pracy,
  • analiza doboru treści kształcenia, w tym treści związanych z działalnością naukową Uczelni w dyscyplinach, do których zostały przyporządkowane prowadzone w Instytucie kierunki studiów,
  • analiza zgodności metod kształcenia z efektami kierunkowymi w zakresie wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych przyjętymi dla realizowanych w Instytucie programów studiów,
  • monitorowanie i analiza stopnia osiągania przyjętych dla kierunków studiów efektów uczenia się (na podstawie raportów składanych przez koordynatorów przedmiotów/modułów oraz na podstawie analizy wybranych prac etapowych, zaliczeniowych i egzaminacyjnych po zakończeniu każdego semestru),
  • analiza obowiązujących na kierunkach studiów sylabusów przedmiotów/modułów przed rozpoczęciem każdego roku akademickiego,
  • analiza regulaminów oraz organizacji i przebiegu praktyk zawodowych,
  • analiza obsady kadrowej kierunków studiów,
  • analiza stopnia umiędzynarodowienia prowadzonych w Instytucie kierunków studiów,
  • analiza potrzeb w zakresie infrastruktury dydaktycznej niezbędnej w procesie osiągania przyjętych dla kierunków efektów uczenia się,
  • współpraca z Zespołem ds. jakości kształcenia Wydziału Nauk Ścisłych i Przyrodniczych.